רביעי בספורט4: מסי פוגש את סביליה, היריבה האהובה עליו

חצי גמר הגביע הספרדי: הקפטן יחזור להרכב נגד הקבוצה מולה כבש הכי הרבה שערים - 37. קומאן שמתלבט לגבי ההגנה (אומטיטי צפוי לשחק) - החמיא: "אני נותן לקבוצה ציון 10 על התקופה האחרונה". אן נסירי יפתח מנגד

(גודל טקסט)

אחרי המהפך המדהים נגד גרנאדה לפני כשבוע בדרך לניצחון 3:5 וכשהיא עם תשעה ניצחונות חוץ רצופים בכל המסגרות ובכושר נהדר – ברצלונה רוצה לעשות צעד גדול אל עבר תואר ראשון בעידן רונאלד קומאן. בארסה תתארח מחר (רביעי) אצל סביליה בפיחואן (22:00, שידור ישיר בספורט4) במשחק הראשון של חצי גמר הגביע. אשתקד הודחה הקבוצה כבר בשלב רבע הגמר, כשקודם לכן העפילה לגמר שש עונות ברציפות.

בארסה תהנה משירותיו של הקפטן ליאו מסי שקיבל מנוחה חלקית נגד בטיס כשעלה מהספסל רק בדקה ה-57 וסייע לקבוצה לנצח 2:3. הפעם הקפטן יפתח בהרכב. מרטין בריית'ווייט נותר מחוץ לסגל שכן הוא סובל מעומס אך בין-כה לא תוכנן להיכלל ב-11. מסי פוגש את הקורבן האהוב עליו שכן נגד סביליה הוא כבש לא פחות מ-37 שערים בכל המסגרות ב-40 הופעות והפסיד רק ארבע פעמים. הבאה בתור היא אתלטיקו מדריד נגדה כבש 32 שערים ב-42 משחקים.

משחק זכור במיוחד בין השתיים במסגרת הגביע נערך לפני שנתיים בשלב רבע הגמר. סביליה ניצחה 0:2 בפיחואן אך בארסה הגיבה עם 1:6 ענק בקאמפ נואו כשפיליפה קוטיניו להט עם צמד. בינתיים רונאלד קומאן לוקח בחשבון בשיקולי ההרכב שלו גם את משחק שמינית גמר ליגת האלופות שבוע בידיוק.

שחקני ברצלונה בכושר מטורף | Fran Santiago/Getty Images

ההולנדי מתלבט מה לעשות במרכז ההגנה שכן רונאלד ארואחו הפצוע יחמיץ את המשחק. האפשרות הסבירה היא לצוות את סמואל אומטיטי לצדו של בן ארצו קלמנט לנגלה, על אף שאומטיטי גילה יכולת לא טובה במהלך ה-3:5 על גרנאדה. אראוחו, אגב, ביקש לשחק עם כאבים לפי מה שפורסם והוא לא רוצה להחמיץ את ההתמודדות נגד פ.ס.ז'. בכל מקרה, מאמציו לא יעזרו לו. לאור העובדה שהמאמן לא רוצה לקחת סיכונים עם סרג'יניו דסט שלא שיחק מאז הסופרקופה ולא נכלל בסגל – אוסקר מינגסה יפתח כמגן ימני. גם אופציה של פרנקי דה יונג כבלם נשקלה על ידי המאמן כפי שהיה לדקות ספורות במשחק הקודם אלא שבארסה לא רוצה לוותר על אחד העוגנים הבולטים שלה במרכז השדה.

קומאן אמר לקראת המשחק: "חשוב להשיג תוצאה טובה, אנחנו מכירים את היריבה היטב. אני מעדיף לקחת למשחק שחקנים שמרגישים טוב במאה אחוז. זה לא הזמן לקחת סיכונים. אני יודע שחסרים לנו שמונה או תשעה שחקנים אך יש פיתרון לכל בעיה. אני נותן לקבוצה ציון 10 על המשחקים האחרונים ביחס למרתון המשחקים, החזרנו את הגאווה שלנו".

המאמן התייחס גם לחיזורים הבלתי פוסקים של פ.ס.ז' אחרי מסי: "אני לא יודע למה פ.ס.ז' עושה את מה שעושה לגבי מסי. מה שעלינו לעשות הוא להתכונן למשחקים הקרובים בשיא הרצינות ויש עוד זמן עד למשחק נגדם בליגת האלופות". המאמן לא אהב את דבריו של רודי גרסיה מאמן ליון ("הם דיברו על ממפיס דפאי כל הזמן, איך הם לא מתביישים") ואמר: "אולי הוא רוצה להיות בעל תפקיד מוביל בעיתונות". על מינגסה: "אני לא מפחד לשחק עם הצעירים נגד פ.ס.ז'. יש לו עוד מקום לשיפור אך הוא עושה את הדברים טוב מאוד".

רונאלד קומאן | Irina R. Hipolito / Europa Press Sports via Getty Images

גם סביליה מגיעה למשחק בכושר מצוין אחרי שבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות כשהיא סופגת רק שער אחד. במחזור הליגה האחרון הביסה 0:3 את חטאפה והיא מדורגת במקום הרביעי בטבלה. ואם כבר המשחק נגד חטאפה, הרי שלוקאס אוקמפוס שספג דריכה מכוערת מהבלם דג'נה – ייעדר בשל פציעה. ייתכן ופאפו גומס, שחקן הרכש החדש מאטאלנטה שכבש שער אדיר באותו משחק – יפתח בהרכב במקומו.

יוסף אן נסירי, מלך שערי הקבוצה עם 17 כיבושים, עשוי לפתוח בהרכב במסגרת הגביע לראשונה העונה בשל חשיבות המשחק. בסקר ב"מארקה", 62% מהנשאלים השיבו שהוא החלוץ הטוב ביותר בספרד העונה, אפילו יותר מלואיס סוארס. עוד בסביליה, איבן ראקיטיץ' שהחמיץ את משחק הליגה האחרון בשל השעייה – יהיה זמין. מנגד, הקפטן חסוס נבאס עדיין פצוע וייעדר.

יוסף אן נסירי חוגג | DAX Images/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי