סביליה ניצחה את בטיס בדרבי, גרנאדה הפתיעה את ריאל סוסיאדד

יוסף אן-נסירי | Mateo Villalba/Quality Sport Images/Getty Image

אן-נסירי חזר להרעיד רשתות בליגה והעניק לקבוצתו את-0:1, הפער מהמקום החמישי צמח לשש נקודות אחרי שריאל סוסיאדד הופתעה ונכנעה 1:0 משער של חרמן סאנצ'ס. עוד היום: 0:0 מאכזב בין סלטה ויגו לאתלטיק בילבאו

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון הדרמטי של ריאל מדריד ואיבוד הנקודות של אתלטיקו, המחזור ה-27 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים. במשחק הראשון סלטה ויגו ואתלטיק בילבאו נפרדו ב-0:0 מאכזב, לאחר מכן הפתיעה גרנאדה בביתה 0:1 את ריאל סוסיאדד, בהמשך ויאריאל גברה 1:3 על אייבר וב-22:00 צבעה סביליה את העיר באדום כשניצחה את בטיס 0:1 בדרבי הגדול.

סביליה – בטיס 0:1

חמישה מחזורים רצופים לא הצליח להבקיע יוסף אן-נסירי, הכוכב הגדול של סביליה העונה. היום הוא לא רק מצא את הרשת בפעם ה-14 העונה במסגרת הליגה, אלא הכריע את הדרבי נגד בטיס וקבוצתו כעת פתחה פער מבטיח של שש נקודות מריאל סוסיאדד החמישית.

חסוס נבאס בדקה ה-27 הוא מי שבישל לכוכב של נבחרת מרוקו וסביליה את שער הניצחון, שבזכותו סביליה עצרה רצף של שני הפסדים בליגה והוכיחה שההדחה מליגת האלופות על ידי דורטמונד מאחוריה. גם בקרב על המקום הרביעי והכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה זה היה ניצחון קריטי לסביליה, שניצלה את הפסד סוסיאדד כדי לפתוח פער של שש נקודות ועוד לזכות סביליה משחק חסר להשלים. בטיס, לעומתה, הייתה יכולה להיצמד לסוסיאדד וכמובן גם ליריבה העירונית, אבל נותרה שישית עם 42 נקודות.

אן נסירי וסביליה חוגגים בדרבי | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

גרנאדה – ריאל סוסיאדד 0:1

בימים אלו מוצאת את עצמה גרנאדה בעמדה לא מוכרת, נאבקת על מקום בין 16 האחרונות במפעל האירופי. בשבוע שעבר היא ניצחה 0:2 את מולדה ועשתה צעד משמעותי לעבר רבע גמר הליגה האירופית והיום היא השיגה ניצחון יוקרתי שהקפיץ אותה לחלק העליון של טבלת ה"לה ליגה". שער של חרמן סאנצ'ס בדקה ה-51 הכריע את המפגש מל המדורגת חמישית שהפסידה בליגה לראשונה מאז ה-9.1 – מעל חודשיים שבהם סיימה בשלוש תוצאות תיקו וניצחה ארבעה משחקים. סוסיאדד, שבין לבין סיימה את דרכה בליגה האירופית על ידי מנצ'סטר יונייטד, במקום החמישי עם 45 נקודות, אולם כעת סביליה הגדילה את הפער במקום הרביעי.

חרמן סאנצ'ס ושחקני גרנאדה חוגגים | JORGE GUERRERO/AFP via Getty Images

סלטה ויגו – אתלטיק בילבאו 0:0

קרב אמצע הטבלה ב'לה ליגה' לא סיפק כדורגל גדול. סלטה ויגו אירחה את בילבאו אחרי הניצחון 3:4 על הואסקה, כשמנגד, הבאסקים הגיעו למשחק אחרי הפסד לאתלטיקו מדריד. המשחק התאפיין בעיקר בכרטיסים צהובים וחילופים, אך שערים ומצבים גדולים לא זכינו לראות. לראשונה משנת 2014, סלטה ובילבאו נפרדו בתיקו 0:0, ששומר על הסטטוס קוו ומשאיר את שתי הקבוצות עם כמות נקודות שווה, כשסלטה ניצבת במקום התשיעי ובילבאו במקום העשירי.

תוצאה נוספת: ויאריאל – אייבר 1:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי