תיקו מאכזב לבילבאו, ניצחון לקאדיס לאחר הסערה הגזענית

ראול גארסיה | Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images/Getty Images

הבאסקים נעצרו בביתם עם 0:0 מול אלאבס מהתחתית. חואן קאלה, שהיה מעורב בתקרית המכוערת, סייע לקאדיס לרשום 0:1 על חטאפה בזכות שער עצמי של טימור (64). אייבר ירדה למקום האחרון

(גודל טקסט)

המשחק הבולט של המחזור ה-30 בליגה הספרדית הוא ללא ספק הקלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה, אך לפני כן ייערכו שלושה משחקים בהן הקבוצות מחפשות לברוח ממאבקי הירידה. במפגש שפתח את יום המשחקים, קאדיס ניצחה בחוץ 0:1 את חטאפה ועלתה באופן זמני למקום ה-12. לאחר מכן, החזרה הגנרלית של אתלטיק בילבאו לגמר הגביע מול ברצלונה הסתיימה ב-0:0 מול אלאבס. אייבר הפסידה 1:0 ללבאנטה וירדה למקום האחרון.

אתלטיק בילבאו – אלאבס 0:0

הקבוצה הבאסקית שתתמודד בשבוע הבא מול ברצלונה בגמר גביע המלך השני שלה תוך שבועיים, לא הצליחה לעצור רצף של ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון. לקראת סיום המחצית הראשונה, שער של חוסלו נפסל בעקבות נבדל בתחילת המהלך, וקבוצתו של חאבי קאייחה מתחתית הטבלה לא הצליחה להכניע פעם נוספת את אונאי סימון.

עם התוצאה הזו, הקבוצה הביתית פספסה הזדמנות להתקרב למקומות המובילים לאירופה, ונדמה כי רק הפתעה בגמר הגביע תאפשר להם לחזור בעונה הבאה למפעלים האירופיים. מנגד, אלאבס עלתה למקום הלפני אחרון, ובמחזור הבא תפגוש את הואסקה בקרב שעשוי להכריע את זהות היורדות בסיום העונה.

קאדיס חוגגת ניצחון | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

חטאפה – קאדיס 1:0

קאדיס חוותה שבוע סוער לאחר שבמשחקה הקודם נגד ולנסיה, הואשם בלם הקבוצה חואן קאלה כי קרא קריאה גזענית לעבר מוכתר דיאקבי מהעטלפים. הבלם, שהכחיש את הטענות כלפיו, פתח בהרכב קבוצתו וסייע לה לשמור על שער נקי נגד חטאפה המאכזבת. דויד טימור כבש לשערו הוא בדקה ה-64, והכחולים נמצאים כעת ברצף של חמישה משחקים ללא ניצחון.

מנגד, העולה החדשה רושמת ניצחון שני ברציפות והיא רחוקה כבר תשע נקודות מהקו האדום. חטאפה, שהתרגלה בעונות האחרונות להתחרות על המקום בליגת האלופות, נמצאת במקום ה-15, ארבע נקודות בלבד מעל המקומות המוליכים לליגת המשנה ואם זה לא מספיק מצפה לה בשבוע הבא משחק קשה נגד ריאל מדריד.

בורדאלאס. עונה מאכזבת לחטאפה | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

תוצאה נוספת

אייבר – לבאנטה 1:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי