בדרך לטרייד עם ברצלונה? העסקה המסקרנת שמנצ'סטר יונייטד הציעה

play
צ'אבי, אריק טן האח | DeFodi Images / Contributor
ניצחון ראשון אי פעם באולד טראפורד: בורנמות' הביסה 0:3 את יונייטד 01:47

השדים האדומים רוצים להיפטר מסאנצ'ו המנודה והציעו אותו לאלופת ספרד בתמורה לאחד השחקנים של צ'אבי. המפתח להשלמת המהלך: דקו

(גודל טקסט)

חלון ההעברות של חודש ינואר מתקרב ובאופן טבעי גוברות השמועות בנוגע לעתידם של לא מעט שחקנים בליגות הגדולות של אירופה. מי שכידוע עשוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד הוא ג'יידון סאנצ'ו שהתעמת עם המאמן אריק טן האח, הודח מסגל הקבוצה ומסרב להתנצל. אחרי הדיווחים על מעבר אפשרי ליובנטוס וחזרה לדורטמונד, שמו של שחקן הכנף האנגלי נקשר למועדון נוסף.

על פי דיווח ב"ספורט", מנצ'סטר יונייטד הציעה לברצלונה את סאנצ'ו בתמורה לראפיניה. עוד נכתב כי לטן האח "נמאס" מהשחקן ומהעיסוק התקשורתי בו. כזכור, השדים האדומים התעניינו בברזילאי עוד כששיחק בלידס, אך הדבר לא הבשיל וכעת מציינים בספרד כי המפתח להשלמת הטרייד הוא דקו, המנהל המקצועי של בארסה ששימש בעבר כסוכנו, ואותו יונייטד תצטרך לשכנע.

הבוקר ביקר שחקן העבר מריו באסלר את התנהלותו של סאנצו', כשאמר: "קבוצה כמו באיירן מינכן מאוד קפדנית וכשהיא מחתימה שחקן, הוא צריך שתהיה לו אישיות שתתאים למועדון. סאנצ'ו אולי כדורגלן טוב, אבל באיירן לא הייתה מחתימה אותו כי הוא לא מה שהם מחפשים באדם. הוא היה טראבל מייקר גם בדורטמונד והוא חייב לשנות את הגישה הבעייתית שלו".

כידוע,  מנצ'סטר יונייטד רכשה את סאנצ'ו מדורטמונד ב-2021 תמורת 73 מיליון ליש"ט, אבל שחקן הכנף האנגלי לא הצליח לשחזר באנגליה את היכולת המצוינת שהציג בגרמניה, ולאחרונה נזרק מסגל הקבוצה וירד להתאמן עם הנוער לאחר עימות פומבי עם טן האח. בארבע עונות בבורוסיה דורטמונד הבקיע סאנצ'ו 50 שערים ובישל 64 והציפיות ממנו היו גבוהות במיוחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי