מנצ'סטר יונייטד קיבלה הצעה "משפילה", אבל אין לה הרבה ברירות

play
ג'יידון סאנצ'ו מנצ'סטר יונייטד | GettyImages
עונת השפל נמשכת: מנצ'סטר יונייטד הפסידה 2:1 בנוטינגהאם 02:04

באנגליה טוענים שסאנצ'ו המנודה מתקרב לאקסית בורוסיה דורטמונד, שמוכנה לשלם רק שליש משכרו. השדים האדומים צפויים לשלם את ההפרש על מנת להיפטר משחקן הכנף שמסוכסך עם המאמן טן האח

(גודל טקסט)

באנגליה מדווחים שמנצ'סטר יונייטד קרובה להשאיל את ג'יידון סאנצ'ו לבורוסיה דורטמונד. הבעיה: דורטמונד הגישה לשחקן הכנף הצעה "משפילה" על סך 100 אלף ליש"ט לשבוע, כשליש מהשכר שהוא מרוויח כיום בתיאטרון החלומות. כלומר, השדים האדומים יצטרכו להשלים את שכרו ולשלם לשחקן לא פחות מ-5.2 מיליון ליש"ט, על אף הוא שכאמור ישחק במועדון אחר.

על פי הדיווח, דורטמונד לא מוכנה לשלם את מלוא שכרו של סאנצ'ו כי היא מסרבת בתוקף להפוך אותו למשתכר הבכיר בקבוצה, בטח לא לאור יכולתו באנגליה, דבר אשר עלול לגרום לאי שקט בחדר ההלבשה. ניקלאס זולה הוא המשתכר הבכיר של הצהובים שחורים כיום ושכרו עומד על 166 אלף ליש"ט לשבוע, קצת יותר ממחצית משכרו של סאנצ'ו במנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים כמובן אינם מרוצים מההצעה הנמוכה, אך נראה שהם ייאלצו להסכים מכיוון שזו עשויה להיות הדרך היחידה להיפטר מהשחקן שהפך למנודה מאז הסכסוך עם המאמן אריק טן האח.

ג'יידון סאנצ'ו חוגג | Mario Hommes/DeFodi Images via Getty Images

כידוע, דורטמונד מכרה את סאנצ'ו למנצ'סטר יונייטד ב-2021 תמורת 73 מיליון ליש"ט, אבל שחקן הכנף האנגלי לא הצליח לשחזר באנגליה את היכולת המצוינת שהציג בגרמניה, ולאחרונה נזרק מסגל הקבוצה וירד להתאמן עם הנוער לאחר עימות פומבי עם טן האח. בארבע עונות בבורוסיה דורטמונד הבקיע סאנצ'ו 50 שערים ובישל 64 והציפיות ממנו היו גבוהות במיוחד.

סאנצ'ו הוא לא הראשון ש"מאלץ" את יונייטד לסגור עסקה שהיא יוצאת ממנה בהפסד במטרה למזער נזקים: שחקן נוסף שנרכש בסכום לא מבוטל הוא הקשר דוני ואן דה בייק, שכידוע הושאל לאחרונה לפרנקפורט הגרמנית שתוכל לרכוש אותו בסיום העונה בסכום מצחיק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי