מילות פרידה? פיאניץ': "יובנטוס זו משפחה אחת גדולה"

מיראלם פיאניץ'
מיראלם פיאניץ' | Pier Marco Tacca Getty Images

לאור הדיווחים על מעבר צפוי לברצלונה וניסיון של צ'לסי לבצע מחטף ולצרפו תמורת ז'ורז'יניו, הבוסני נשאל באינסטגרם על קבוצתו בארבע השנים האחרונות: "מועדון אדיר". וגם: אדריאן ראביו רוצה לעבור לאברטון

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

מיראלם פיאניץ' שמר על שתיקה במשך תקופה ארוכה, לקראת מה שנראה כמו מעבר לברצלונה בעונה הבאה. קשר נבחרת בוסניה, שלפני כחודש חגג את יום הולדתו ה-30, על פי הדיווחים כבר לא נמצא בראש סדר העדיפויות של המאמן מאוריציו סארי ומכאן שיקבל את השחרור מיובנטוס לברצלונה שמעוניינת בשירותיו ובספרד נטען כבר על כך שסיכמה מולו על חוזה לארבע השנים הבאות.

הערב (שישי), כחלק מטרנד שיחות ה"לייב צ'אט" באפליקציה אינסטגרם, פיאניץ' נשאל על יובנטוס ואמנם לא התייחס לעזיבה אפשרית לברצלונה או לספקולציות באנגליה לפיהן הוא עשוי לעבור לצ'לסי בטרייד שבמסגרתו ז'ורז'יניו יעזוב את לונדון וישוב לשחק תחת סארי, אבל כן אמר: "יובנטוס זו משפחה אחת גדולה, מועדון ברמה הכי גבוהה בעולם".

עוד אמר פיאניץ' על הגברת הזקנה: "כשאתה מגיע למועדון ורואה את כל הגביעים ורשימת התארים שהקבוצה זכתה, אתה אומר לעצמך שאתה חייב לזכות בעוד תארים עבור המועדון. זה מועדון אדיר".

הקשר גם נשאל כיצד נעשה שינוי שהפך אותו מקשר התקפי לקשר מרכז שדה, אפילו אחורי, ואמר: "לפני שהגעתי ליובנטוס (ב-2016, נרכש מרומא), אלגרי אמר לי שהוא רוצה שאשחק לפני הבלמים. התרגלתי לכך עם הזמן והוא גם אמר לי היכן עליי להשתפר, אבל זה לא מנע או ימנע ממני לחזור לשחק בעמדה יותר קדמית".


פיאניץ' (Francesco Pecoraro/Getty Images)

במקביל, בעיתון הצרפתי "לאקיפ", לאחר כל הדיווחים על כך שהקשר אדריאן ראביו מחרים את אימוני יובנטוס, נטען כי הוא דורש לעבור לאברטון בקיץ. ראביו, שהגיע לטורינו בהעברה חופשית מפריז סן ז'רמן בתחילת העונה, גם הוא לא בתוכניות של סארי, מיעט לשחק העונה ולא מרוצה ממעמדו. עם זאת, הוא שב לאיטליה ונכנס לבידוד לקראת חזרה לאימונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי