המחליף של מסי? דיווח: ברצלונה סימנה את פאולו דיבאלה

פאולו דיבאלה, ליאו מסי
פאולו דיבאלה, ליאו מסי | GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images

לפי "טוטוספורט", אם הקפטן יתעקש לעזוב, בארסה תנסה להחתים את החלוץ שטרם האריך את חוזהו ואמר בעבר שישמח לשחק בקאמפ נואו. בשני תפתח יובה את הכנותיה ל-20/21, רונאלדו רוצה לצרף את דז'קו. פירלו מינה עוזר

(גודל טקסט)

ברצלונה עוברת ימים לא פשוטים בכלל. למרות שמונה מאמן חדש, רונאלד קומאן, אגדה במועדון, עתידו של הקפטן ליאו מסי לוט בערפל. לפי הדיווחים האחרונים, מסי לא השתכנע ואמר שהוא יותר מחוץ למועדון מאשר בפנים, והוא זועם על השיחה עם קומאן שהודלפה. לפי הדיווחים באיטליה, ברצלונה כבר סימנה יורש אם הקפטן יעזוב: פאולו דיבאלה.

ב"טוטו ספורט" נכתב כי הספרדים רואים בדיבאלה כמחליף האידיאלי. החלוץ הארגנטינאי, כזכור, טרם חתם על חוזה חדש ביובנטוס. לפי הדיווחים הוא דורש שכר בגובה 15 מיליון יורו, כמעט כפול משכרו הנוכחי, כשההצעה של יובנטוס עומדת על שמונה מיליון יורו +בונוסים שונים. דיבאלה מתוסכל מכך שהוא רק המשתכר הרביעי הגבוה בקבוצה אחרי כריסטיאנו רונאלדו, מתייס דה ליכט וגונסאלו היגוואין.

נכתב כי לאור משבר הקורונה יובנטוס הפסידה כספים רבים ולא תוכל להגיש לדיבאלה את ההצעה שהוא רוצה, ולמרות שחוזהו מסתיים ב-2022 ולכן הארכת חוזהו היא עניין פחות דחוף, הרי שצפויות התפתחויות והמאמן אנדראה פירלו שוקל למכור אותו.

דיבאלה בן ה-26 סיים את העונה בצורה מאכזבת כשלא היה כשיר לגומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד ליון, עלה מהספסל ומייד נפצע, אך הוא נבחר לשחקן המצטיין בסרייה א' וחזר לחיים תחת מאוריציו סארי. הוא כבש 17 שערים ובישל עוד 14 ב-2,910 דקות בלבד. לפני כחודשיים וחצי, בראיון שהעניק ל-"CNN", אמר שהוא שמח ביובנטוס אך ברצלונה היא "מועדון ברמה עולמית ויהיה נחמד לשחק שם". האם אוהדי יובה צריכים לדאוג? מחר (שני) צפויה יובנטוס להתחיל את קדם העונה שלה, והמאמן עשוי לשוחח עם החלוץ.

השמועות הללו מתגברות על רקע הדיווחים לפיהן כריסטיאנו רונאלדו מפציר ביובה לצרף חלוץ '9' למועדון, כשאדין דז'קו מרומא נמצא בראש הרשימה. בינתיים הגברת הזקנה הודיעה על צירופו של איגור טודור הקרואטי לצוות האימון והוא יהיה עוזרו של פירלו. טודור, ששיחק שבע עונות בביאנקונרי, נטש את תפקידו כמאמן היידוק ספליט.

פירלו | Daniele Badolato – Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי