מסי ריגש: "רצינו להעניק למראדונה ניצחון במשחק הראשון בלעדיו"

הפרעוש אחרי ה-1:1 של נבחרת ארגנטינה מול צ'ילה: "יודעים מה החשיבות של הנבחרת עבור דייגו". וגם: למי העניק את החולצה שלו ולמה בתקשורת כינו את ההרכב "ביזארי"?

(גודל טקסט)

נבחרת ארגנטינה יכלה לעלות הלילה (בין חמישי לשישי) למקום הראשון בבית הדרום אמריקאי של מוקדמות מונדיאל 2022, אך סיימה ב-1:1 מול צ'ילה. האלביסלסטה הציגו משחק לא רע, בניצוחו של ליאו מסי שהיה טוב מאוד, אך ספגו מהבעיטה היחידה שנבעטה למסגרת שלהם ונפרדו בחלוקת נקודות.

בתקשורת הארגנטינאית כינו את ההרכב עמו עלה המאמן ליונל סקאלוני "ביזארי". ב"Ole" נכתב: "שלושה מרטינס, ארבעה שחקנים בהופעות בכורה, שבעה שחקנים מתחת לגיל 23 וליאו מסי אחד. מערך מוזר". אגב, ארבעת השחקנים שערכו בכורה הם השוער אמיליאנו מרטינס, נהואל מולינה, כריסטיאן רומרו וחוליאן אלבארס.

מסי נצפה בסיום משוחח עם שוער נבחרת צ'ילה וחברו לשעבר לברצלונה, קלאודיו בראבו, שבגיל 38 סיפק משחק גדול ולקח מהפרעוש לא מעט שערים. אגב, מסי החליף בסיום חולצות עם שחקן ששיתף איתו פעולה בעבר בבארסה – אלכסיס סאנצ'ס.

קלאודיו בראבו, ליאו מסי | JUAN MABROMATA/POOL/AFP via Getty Images

מסי התראיין לאחר סיום המשחק, שהיה הראשון של נבחרת ארגנטינה מאז מותו של דייגו מראדונה, והוא לא יכול היה שלא להתייחס לכך: "זה היה מאוד מיוחד. אנחנו יודעים מה החשיבות של הנבחרת עבור דייגו, למרות שהוא לא היה באצטדיון. רצינו להעניק לו ניצחון ולייצג את הנבחרת כמו שהוא תמיד עשה, שהוא שם הכל מאחור".

הפרעוש התייחס גם לארבעת השחקנים שערכו הופעות ראשונות במדים הלאומיים: "זה משהו שחיפשנו אותו מתחילת המוקדמות. חשוב שנמשיך לצמוח ושהשחקנים שערכו בכורה לאט לאט יעזרו לנו להיות שוב חזקים. הדינמיקה הקבוצתית טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי