קהת והויבך חזרו להתאמן, בצ'יראי צפוי לפתוח נגד מכבי ת"א

רועי קהת
רועי קהת | מאור אלקסלסי

לאחר שחלום הפלייאוף נגמר, היהלומים מתכוננים למשחק הסיום של העונה הסדירה נגד האלופה. פיניש יחליף את אלמוג כהן שייעדר משלושה משחקים, סימני שאלה סביב עתידם של דראפיץ' וברדה

(גודל טקסט)

חלום הפלייאוף העליון של מכבי נתניה נגמר ביום שבת, עם תבוסה צורמת 3:0 בידי קריית שמונה. למרות זאת, כבר בשבת היהלומים יעמדו בפני מבחן קשה במיוחד, כשיארחו את האלופה והמוליכה, מכבי תל אביב במחזור הסיום של העונה הסדירה.

לשם שינוי, לרשות דראפיץ' וברדה יעמוד סגל כמעט מלא. הבלם טים הויבך, שנעדר מהמשחקים נגד הפועל חיפה וק"ש, החלים משפעת וחזר להתאמן. גם רועי קהת, שישב שבעה בשבוע שעבר על אחותו נועה ז"ל, חזר להתאמן וצפוי להיכללל בסגל. 

פאטוס בצ'יראיי וניקו אולסק, שסחבו פציעות ממשחק הליגה האחרון, ערכו אימון קליל וצפויים להיכלל ב-11. סתיו פיניש יחליף את הקפטן אלמוג כהן, שייעדר משלושת המשחקים הבאים בעקבות הכרטיס האדום הישיר שספג בפעם השלישית העונה. 


סתיו פיניש וניקו אולסק. צפויים לפתוח יחד בקישור (דני מרון)

בינתיים, מנכ"ל המועדון, ניב גולדשטיין ממשיך בהכנות לעונה הבאה ומתכנן 'דיאטה' בתקציב הקבוצה, כסימני שאלה מרחפים סביב עתידם של צמד המאמנים, דראפיץ' וברדה. השניים הבהירו לגורמים בשיחות סגורות כי ברצונם להמשיך, אך לפי הלך הרוח במועדון, השניים עשויים להתבקש לקצץ בשכרם, שכן יחד הם מרוויחים קרוב ל-100 אלף שקלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי