חלון ההעברות נסגר: הטרייד של חיפה וחדרה בוטל, כל העסקאות בפנים

חנן ממן , קייס גאנם , יחמיר היקה , חנן ממן
חנן ממן , קייס גאנם , יחמיר היקה , חנן ממן | ספורט1

יום עמוס בליגת העל הגיע לסיומו: גאנם סגר בב"ש. מרין הושאל לאשדוד. גינסארי בק"ש, אופיר מזרחי בהפועל חיפה. לוסיו נשאר בחדרה. זר חדש לבני יהודה. חיזוק משולש לנס ציונה

(גודל טקסט)

זהו זה, חלון ההעברות של ינואר בליגת העל הגיע לסיומו ונסגר הערב (חמישי) ב-19:00 לאחר שעות עמוסות ולא מעט שינויים בסגל של הקבוצות. גולת הכותרת: מרטין האשק ביטל את הגעתו למכבי חיפה ברגע האחרון. הפועל באר שבע החתימה שני חלוצים חדשים – אנתוני וארן וקייס גאנם, ומנגד חנן ממן עשה את דרכו לבירה. האלופה מכבי תל אביב נותרה ללא חיזוק וכך גם הפועל תל אביב. כעת ספורט1 עושה לכם סדר בתוך גל העסקאות עם כל אלה שכבר נסגרו ואלה שנמצאות על הפרק.

כל ההעברות
* מכבי חיפה הודיעה באופן רשמי: מרטין האשק לא יגיע למכבי חיפה, לאחר פיצוץ במשא ומתן ברגע האחרון. לחצו לידיעה המלאה / מיכאל וייסרמן



* בעקבות הפיצוץ בעסקת האשק, גם הטרייד של הירוקים עם הפועל חדרה, במסגרתו איקום אוטין יושאל עד תום העונה ויהב גורפינקל יחזור באופן מיידי בוטל. לכן, דידייה קוגבנייה לא יוקפא ויישאר בחדרה עד תום העונה. לחצו לידיעה המלאה / מיכאל וייסרמן


האשק. לא יחתום במכבי חיפה (ספרטה פראג)
 

ג'ימי מרין קשר הפועל באר שבע הצטרף למ.ס אשדוד בהשאלה עד לתום העונה (אשר גולדברג).

* הפועל באר שבע הודיעה רשמית על החתמתו של קייס גאנם לארבע וחצי שנים. לידיעה המלאה לחצו כאן / מירן שפילברג

* שחקן חיזוק נוסף לקבוצה מהדרום. הקשר אלטון אקולטסה הושאל להפועל באר שבע עד לסיום העונה כאשר לקבוצה יש אופציית רכישה בקיץ (מירן שפילברג)


קייס גאנם (הפועל "תדריאן" ב"ש)

*  יחמיר היקה חתם בסקציה נס ציונה. נועלת הטבלה הפכה לאופציה הרלוונטית ביותר עבור קשר מכבי נתניה. במועדון הכתום התאכזבו מחוסר ההתלהבות של דידייה קוגבנייה להצטרף אליהם. האחרונה בטבלה לא עצרה כאן: גם חלוץ בני יהודה דור כוכב חתם וכן החלוץ אייל שטרכמן (30), ארגנטינאי-יהודי שנבחן בנס ציונה מספר ימים ובעבר השתייך לסגל מכבי חיפה (2009-10) ייחזק את החלק הקדמי. לחצו כאן לידיעה המלאה (אלון בן דוד)
 

* ג'וזף מנסה, שחקן התקפה גינאי בן 25 חתם בבני יהודה עד לסיום העונה עם אופציה לשנתיים נוספות. לחצו כאן לידיעה המלאה / רענן ברנובסקי.

* הקשר אופיר מזרחי חתם בהפועל חיפה עד סיום העונה עם אופצייה לעונה נוספת (מיכאל וייסרמן).
 


* אקס הפועל חיפה, ראדו גינסארי חזר לישראל וחתם בעירוני קריית שמונה. המולדבי הושאל מקריליה סובייטוב הרוסית עד לסיום העונה (מיכאל וייסרמן).

* כפי שפורסם לראשונה בספורט1, חנן ממן חתם לעונה וחצי בבית"ר ירושלים – לידיעה המלאה לחצו כאן (איציק יצחקי)

* ניב סרדל מהפועל אום אל פאחם חתם בהפועל פתח תקווה, שרוצה גם את עלי חטיב.

* מזל טוב להפועל באר שבע. אנתוני וארן עזב את בית"ר ירושלים וחתם בקבוצה של יוסי אבוקסיס. בנוסף, הקבוצה הדרומית מצאה שוער שני כאשר החתימה את ירדן קרישטול מעירוני טבריה.

* סלים עמאש עזב את הפועל חדרה והושאל עד לסיום העונה להפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית.

גל קעטבי, חלוצה של הפועל עפולה, הצטרף להפועל עכו.

* אחרי שסיכם במכבי נתניה ואף נכח אתמול במשחק הקבוצה מול הפועל באר שבע, הבלם הסרבי בן ה-27 לזאר צ'ירקוביץ' חתם רשמית בקבוצה מעיר היהלומים.

* אלמוג אוחיון, קשרה של כפר שלם סיכם בהפועל פת באמצעות סוכנו עידו קרן.

* אחרי שסחב התעניינות מעירוני ק"ש, בני יהודה, הפועל רעננה, והפועל חיפה, בחדרה ערכו שיחה עם לוסיו ובה הוחלט כי השחקן יישאר עד לתום העונה בקבוצה. בחדרה אף פנו לבית"ר במטרה לשאול את שלום אדרי עד לסיום העונה, אך סורבו.
 


יחמיר היקה (אריאל שלום)

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי