חיזוק להתקפה: הפועל חיפה מעוניינת לצרף את איתמר נוי

play
איתמר נוי, מימין | GettyImages, Thomas Pichler
תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 21.6 05:35

בקבוצה של רוני לוי רוצים להחזיר לארץ את הקשר שרשם 4 שערים ו-4 בישולים בפירסט וינה האוסטרית בעונה האחרונה. בשל פניית מכבי חיפה לניצן: מועמדות אנטמן שוב על הפרק

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה מעוניינת לצרף את איתמר נוי. הקשר, ששיחק בפירסט וינה מהליגה השנייה באוסטריה בעונה האחרונה, והגיע אליה מאדומים אשדוד, נמצא חזק על הכוונת של הצוות המקצועי שרוצה להחזירו לארץ. נוי נחשב לשחקן התקפה כשרוני במיוחד, אך בחיפה מעריכים שניתן יהיה לצרפו.

נוי בן ה-22 רשם ארבעה שערים לצד ארבעה בישולים ב-26 הופעות בליגת המשנה האוסטרית בעונה האחרונה.

בנוגע לזהות השוער המחליף של יואב ג'רפי, ניב אנטמן היה קרוב לסיכום אלא שאז החליטו בהפועל חיפה לנסות ולצרף את רז כרמי ממכבי נתניה. במועדון העריכו שכרמי יוכל להגיע כיוון שהוא היה מיועד להיות שוער שלישי אצל היהלומים, אולם המהלך של מכבי חיפה שפנתה אמש (רביעי) לאיתמר ניצן – הביא את נתניה לחשב מסלול מחדש. כעת, בקבוצה מהשרון מייעדים לכרמי את תפקיד שוער המשנה, כך שבהפועל חיפה מאמינים שיהיה קשה לצרף אותו ואנטמן שוב חזר להיות המועמד המוביל.

בדרך להפועל חיפה? איתמר נוי | אימג'בנק GettyImages, Thomas Pichler

בעניין אחר, עוזר המאמן החדש גל אראל צפוי לעבור מספר שעות השתלמות שחסרות לו כדי לקבל את האישור לשמש בתפקיד זה. אראל יעבור השתלמות מרוכזת באילת בחודש הבא, ואמור לקבל את ההיתר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי