מסתמן: רמזי ספורי סיים את דרכו בהפועל באר שבע

רמזי ספורי
רמזי ספורי | מאור אלקסלסי

לא הושגו הסכמות בנוגע לקיצוץ בשכרו של הקשר, שהוצע להפועל ת"א ויעזוב בהשאלה אם לא יימצא פתרון. אכזבה במועדון מסגירת טרנר. משחק האימון נגד אשדוד נדחה בגלל שמליקסון לא חש בטוב ונמצא שלילי לקורונה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

רמזי ספורי בדרך החוצה מהפועל באר שבע. בשיחה שנערכה עם נציגי השחקן ביממה האחרונה, לא הושגו הסכמות בנוגע לקיצוץ שכרו ומסתמן כי אם לא יימצא פתרון ביממה הקרובה, הקבוצה מבירת הנגב תיתן לקשר אור ירוק לחפש קבוצה אחרת והוא יעזוב בהשאלה לעונה אחת. לספורט1 נודע כי ביממה האחרונה הוצע השחקן להפועל תל אביב, קבוצתו לשעבר. סוכנו של ספורי, אבי נמני, בודק עבורו אופציות נוספות.

במקביל, בהפועל באר שבע מאוכזבים בעקבות הליקויים שנמצאו על גג האיצטדיון, בעקבותם הקבוצה תארח מספר חודשים מחוץ לטרנר. "לא רק שמדובר בפגיעה כלכלית חמורה אם האוהדים יחזרו למגרשים, ההרגשה היא כאילו אנחנו יוצאים לעונת רדיוס", אמרו במועדון. בעירייה מתכוונים לטפל בנושא הזה משפטית. ראש העירייה רוביק דנילוביץ' זעם מאוד על הממצאים שהתגלו כבר בסוף השבוע וכעת הוא הורה להתחיל את העבודות באופן מיידי, כשההערכות מדברות על כך שמדובר בעבודות שיימשכו כחצי שנה ואף יותר ובינתיים הקבוצה תארח את משחקי הליגה בטדי (המשחקים באירופה יתקיימו במושבה).

במועדון מבינים שבנוסף להשלכות שהוזכרו קודם לכן, קיימת גם פגיעה מקצועית – הקבוצה תתמודד עם סגל פחות חזק, בעקבות נטישה של שחקנים רבים, כשהקבוצה החתימה עד כה שחקן אחד בלבד – המגן השמאלי דודי טויטו, וסיכמה עם שון גולדברג על המשך דרכו במועדון לאחר שכבר החליטה לשחרר אותו.

אצטדיון טרנר. רק הדשא יכול להיות להוות מכשול
אצטדיון טרנר | צילום: ירון אלפי

ומה עם רכש נוסף? ובכן, במועדון רוצים לסגור את העברת סינטיהו סלליך. בסביבתו טוענים כי ההצעה מבאר שבע מכבדת יותר והוא נוטה לקבל אותה, אם כי ביממה האחרונה הוא קיבל הצעה מא.א.ק לרנקה (ראה ידיעה נפרדת) ושוקל גם אותה. "הוא יילך לאיפה שהוא מרגיש שמכבדים אותו", אמרו בסביבתו. גם דור ג'אן נמצא על הפרק. במועדון מנסים לסגור קשר זר. שלושה מועמדים סופיים נמצאים על הפרק ובקרוב אמורה להתקבל החלטה משותפת על ידי הצוות המקצועי, אבוקסיס וברדה, והמנכ"ל אסי רחמים.

בנושא הקיצוץ, אחרי מרואן קבהא גם קייס גאנם צפוי לסגור בקבוצה השבוע. במועדון טוענים שבן ביטון, שבסוף השבוע פרסמנו כי ביקש להשתחרר מהמועדון באמצעות מכתב ששלח סוכנו לקבוצה, ידע על המעבר למכבי תל אביב כבר באותו שלב. יחד עם זאת, במועדון שמחו לשמוע שחתם ופינה מקום בתקציב.

בתוך כך, בבדיקת מדדים שגרתית, אותה הצוות והשחקנים מבצעים מדי יום, התברר כי מאור מליקסון סובל מחום קל. מליקסון נשלח לבירור רפואי וביצע בדיקת קורונה שחזרה שלילית. מתוך אחריות לשלומם של יתר השחקנים ואנשי הצוות של הקבוצה ושל מ.ס. אשדוד, משחק האימון שאמור היה להיערך הערב יידחה עד קבלת תוצאות הבדיקה.

בן ביטון | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי