משחק האימון של ב"ש בוטל, ז'וסואה הגיע לביקור במחנה

מיגל ויטור, ז'וסואה, אלונה ברקת, מריאנו בריירו | אינסטגרם, צילום מסך

בקבוצה ציפו למפגש מול אומוניה ניקוסיה ברביעי, אלא שלאור מקרי קורונה אצל היריבה - המשחק לא יתקיים. במועדון ערכו סבב בדיקות מוקדם, בו כולם יצאו שליליים לנגיף. הפורטוגלי שעזב ביקר, מיכה לא יצטרף למחנה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע מאוכזבים מההפסד אתמול (ראשון) במשחק ההכנה השני שלהם לעונה, 2:1 לקבוצה מהליגה השנייה בפולין. משום שהמגן אביב סולומון עדיין לא היה כשיר, לירן כהן פתח בהרכב. בקבוצה קיוו לתקן את הרושם במשחק האימון נגד אומוניה ניקוסיה שתוכנן לרביעי, אלא שהקבוצה הודיעה היום (שני) בצהריים כי לאור מקרי קורונה ביריבה הקפריסאית – משחק האימון בוטל.

בעקבות המקרה והעובדה שאומוניה ניקוסיה שוהה באותו מתחם בו שוכנת הפועל באר שבע, במועדון בודקים האם שחקנים באו במגע עם שחקני הקבוצה הקפריסאית. לכן גם הוחלט כי כל השחקנים ואנשי הצוות יעברו בדיקת קורונה, כשבשעות הערב חזרו עם תוצאה שלילית. יש לציין כי חלק משחקני הסגל כבר היו חיוביים לקורונה בעונה שעברה, אך בב"ש לא רצו לקחת סיכון. אגב, מי שהגיע הערב לבקר במחנה האימונים הוא לא אחר מאשר ז'וסואה, שעזב את הדרומיים ללגיה ורשה הפולנית, ובא להיפגש עם חבריו. אלונה ברקת העלתה סטורי יחד עם הפורטוגלי, מריאנו בריירו ומיגל ויטור.

בחזרה להפסד: כמו במשחק הקודם, אז ניצחה באר שבע את ל.ק.ס נצצ'ה, באר שבע ספגה שני שערים גם מול רסוביה ז'שוב ובקבוצה הסבירו שהמאמן רוני לוי ניסה שוב לערבב בין ההרכבים. אריאל הרוש פתח לראשונה בשער ומי שלא שותף הוא דוד קלטינס, שנמצא במגעים עם קבוצות אחרות במקביל לעובדה שהוא שוהה במחנה. יוג'ין אנסה נראה מפוזר וגם היכולת של אלטון אקולטסה מעלה שאלות לגבי ההמשך.

מיגל ויטור, ז'וסואה, אלונה ברקת, מריאנו בריירו | צילום מסך מתוך הסטורי של אלונה ברקת באינסטגרם

צפו בתקציר ההפסד של הפועל ב"ש

כפי שפורסם בספורט1, החתמת דור מיכה מתעכבת והוא לא ייצא למחנה האימון בפולין. הפרסום הפך לשיחת היום בקרב האוהדים, כאשר במועדון טוענים כי הסיבה לכך אינה קשורה לנושא דמי ההשבחה, שכבר ממילא לא צריכה לשלם הקבוצה למכבי תל אביב, אלא לעניינים בקפריסין ומספר נושאים אחרים שטרם נסגרו. יחד עם זאת, במועדון מדגישים כי אין משמעות לעובדה שהתאמן עם מכבי פתח תקוה והוא יחתום על החוזה בימים הקרובים.

במקביל, במועדון ממשיכים לחפש חלוץ ואחד המועמדים לתפקיד הוא שחקנה הצרפתי של מוסקרון, הארלם גנוהר. כפי שפורסם כאן ביום שישי, הבעלים אלונה ברקת, שהגיעה למחנה האימון, רוצה לבחון היטב את מועמדות שחקן הכנף מוחמד רשאללה מסלובן ברטיסלבה. הסיבה, כזכור, היא החשש מההתנהלות שלו. לאחר שנעלם לפתע מאימוני הקבוצה במהלך חודש אפריל וברח לספרד משם העלה פוסטים שונים, מאמנו בסלובן דרקו מילאניץ' אמר כי לא ראה אותו כבר שלושה ימים. "לאן נעלם מוחה?", נכתב לאחרונה בתקשורת הסלובקית. "למאמן אין מושג והשחקן משתף תמונות מספרד", תוך שהם מציגים את חשבון האינסטגרם שלו. ההערכה היא שהשחקן המריא חזרה למולדתו, כשבתקשורת בסלובקיה לא מבינים עד היום לאן נעלם.

בנוסף, לוי וברדה עשו חישוב מסלול מחדש וכעת הם מחפשים שחקני כנף נוספים. במועדון ציינו כי יש מספר מועמדים לתפקיד המגן השמאלי, אך עד כה לא נרשמה התקדמות עם אחד מהם. "בדבר אחד תהיו בטוחים: לא נביא אף שחקן עם בעיות חברתיות", אמרו הלילה בבאר שבע. ביומיים האחרונים החלו במועדון להגביר הילוך עם שחקנים למרכז השדה. שניים מהמועמדים חתמו בקבוצות אחרות ובמועדון מקווים שיוכלו לסגור לפחות זר אחד עד סיום המחנה בסוף השבוע.

אגב, למרות היכולת על המגרש, שביעות רצון נרשמה מקצב מכירת המינויים. כ-4,500 מנויים חידשו עד כה את המינוי לעונה הבאה ובמועדון רוצים להגיע לכ-7,000-8,000 מנויים לפחות.

דור מיכה | הפייסבוק הרשמי של אנורתוסיס
בניית הסגל נמשכת. לוי ואיתי שכטר שהגיע ממכבי ת"א | הפועל באר שבע, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי