סוער אחרי עזיבת מסי: אגוארו הפצוע "מת לעזוב", אומטיטי כועס על הקהל

לא שקט בברצלונה. בקטאלוניה טוענים: אגוארו שייעדר עד נובמבר לא רוצה להישאר בלי מסי וינסה לעזוב. הבלם ספג קריאות בוז וכתב: "לפעמים עדיף לשתוק". וגם: עזיבת הפרעוש תוביל את אמבפה לריאל?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה יודעת שייקח לשחקנים ולקהל זמן רב כדי להתאושש מהעזיבה של ליאו מסי. גם אחרי הניצחון המרשים 0:3 אמש (ראשון) על יובנטוס והזכייה בגביע ז'ואן גאמפר, הרוחות בקבוצה סערו. סמואל אומטיטי המושמץ, אחד השחקנים היחידים שלא פרסמו פוסט פרידה ממסי, קיבל שריקות בוז רמות מאוהדים, שליוו אותו בכל פעם שנגע בכדור.

הבלם הצרפתי נראה פגוע ומיד עם שריקת הסיום עשה את דרכו לחדר ההלבשה, כשהוא נמנע מלהשתתף בחגיגות של שאר השחקנים עם הקהל. לפי "לה סקסטה", "אומטיטי כועס מאוד על הקהל, ולא מבין למה כל האש מופנית כלפיו". בסטורי שהעלה זמן קצר אחרי המשחק כתב אומטיטי: "לפעמים עדיף לא לומר כלום, ולתת לשתיקה לעשות את העבודה".

סמואל אומטיטי
סמואל אומטיטי | PAU BARRENA / Contributor

בניסיון לשדר עסקים כרגיל, היום הודיעה ברצלונה על הקפטנים החדשים של הקבוצה. בעקבות עזיבתו של ליאו מסי, נותרו רק שלושה מארבעת הקפטנים ועל כן לג'רארד פיקה, סרחיו בוסקטס וסרג'י רוברטו הצטרף כעת ג'ורדי אלבה בתור הקפטן הרביעי..

עם זאת, הימים מאז הפרידה ממסי לא קלים ובכותרות בספרד עוסקים רבות בסיטואציה הלא ברורה של סרחיו אגוארו. החלוץ הארגנטינאי הוותיק שהצטרף לקבוצה בתקווה לשתף פעולה עם מסי, חברו הטוב, נעדר מהמשחק וגם לא הגיע לאצטדיון. הסיבה הרשמית היא פציעה שספג באחד האימונים, וגם רונאלד קומאן הבטיח בסיום ש"אנחנו בונים עליו ומחכים להופעת הבכורה שלו", אבל בקטאלוניה משוכנעים שההיעדרות מצביעה על בעיה גדולה יותר מפציעה. ברצלונה, אגב, הודיעה היום שאגוארו ייעדר לפחות 10 שבועות, כך שספק אם ישוב לפני חודש נובמבר.

אחד הכתבים המסקרים את ברצלונה עבור RAC1 אמר ש"יש לי תחושה שיש פה סיפור עם אגוארו. ביום שישי האחרון, אחרי שהתברר שמסי לא ימשיך, הייתה פגישה בין נציגיו לבין ראשי המועדון. לא ברור אם תהיה לו דרך מילוט מברצלונה, גם אם הוא עוד לא נרשם לקבוצה. לתחושתי, אגוארו רוצה לעזוב בחינם. אם הוא לא יצליח, הוא עלול לביים כמה פציעות כדי לא לשחק". מאוחר יותר דווח בספרד כי הפציעה של אגוארו חמורה משחשבו והוא צפוי להיעדר כשלושה חודשים.

כתב "אונדה סרו" אלפרד מרטינס טוען שגם הנסיבות של הפרידה ממסי רחוקות מלהיות ברורות. לאפורטה מאשים את הליגה הספרדית שהכשילה את המהלך, אבל לפי מרטינס, "עם כל דקה שעוברת, יש תחושה שהנהלת ברצלונה לא עשתה הכל כדי שמסי יישאר. מסי מאוכזב מההנהלה". לדבריו של מרטינס, "אם העזיבה של מסי תסלול את הדרך של קיליאן אמבפה לריאל מדריד – תרחיש שנראה סביר בהחלט כרגע – אף אחד מאוהדי ברצלונה לא יסלח ללאפורטה לעולם, ואף אחד לא יבין את זה".

קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי