21:45 בספורט4: אינטר נגד יובנטוס – "המאבק האינסופי"

איטליה נרגשת לקראת חצי גמר הגביע בסן סירו, משחק אחד מתוך שניים: "משחק עם השפעה מכרעת על הסקודטו". רונאלדו רוצה לחזור לכבוש. קונטה: "נסתדר גם בלי לוקאקו". פירלו: "למדנו מההפסד הקודם, יש רצון עז לנצח"

קבוצות: אינטר יובנטוס
(גודל טקסט)

לפני שבועיים ניצחה אינטר 0:2 את יובנטוס בדרבי ד'איטליה. הערב (שלישי) הקבוצות ייפגשו שוב למשחק ענק בחצי גמר הגביע האיטלקי (21:45, שידור ישיר בספורט4). הנראזורי שהדיחו בדרך את מילאן עם 2:3 דרמטי, יחסרו את רומלו לוקאקו המושעה וגם את אשרף חכימי. הם לא זכו בתואר מאז 2011. הגברת הזקנה, שיאנית הזכיות (13), ראתה את הגביע חומק ממנה כבר פעמיים ברציפות. כריסטיאנו רונאלדו לא כבש בשלושת המשחקים האחרונים נגד אינטר. העונה הוא כבש 20 שערים ואייל על השער כבר מאה פעמים.

אנטוניו קונטה לא מודאג מההיעדרות של לוקאקו: "זו לא הפעם הראשונה שהוא ייחסר, יש לנו את אלכסיס סאנצ'ס ולאוטרו מרטינס. לוקאקו בסדר, הוא הגיב היטב עם הצמד נגד בנוונטו. הוא ינוח ויתכונן למשחק הבא בליגה". כשנשאל האם אריקסן שכבש את שער הניצחון ברבע הגמר, יפתח שוב: "הוא מכניס לנו הרבה איכות, יש לנו גם אפשרויות נוספות".

עוד אמר: "חייבים לתת כבוד גדול לקבוצה מאוד חזקה. נצטרך לעשות משחק נהדר. יש 180 דקות לפחות כדי להיאבק, כפי שקרה אשתקד נגד נאפוחי. הפסדנו בבית 1:0 ובסן פאולו המשחק הסתיים ב-1:1 שלא הספיק. עלינו להיות טובים, נעשה כמיטב יכולתנו".

ניקולו בארלה, כריסטיאנו רונאלדו | Nicolò Campo/LightRocket via Getty Images

מן הצד השני, אנדראה פירלו דיבר על כך שההפסד בליגה היה נקודת מפנה: "המשחק לימד אותנו הרבה – כשאנחנו לא מרוכזים אנחנו לא יובנטוס. היה לנו מזל שכעבור שלושה ימים פגשנו את נאפולי והתעלינו. אסור לנו להירגע עכשיו, החלק השני של העונה רק מתחיל, יש עוד משחקים רבים. לשחקנים יש רצון עז לנצח, האמביציה היא המכרעת". ג'יאנלואיג'י בופון יפתח בין הקורות.

המאמן הוסיף: "אני רוצה לראות קבוצה חזקה למרות שתהיה אפשרות לתקן. אנחנו חייבים לנהל היטב את המשחק. אני מצפה לאינטר רגילה, אנחנו מכירים את המאמן שלה היטב ומוכנים למה שיכול לקרות. הם מתגוננים היטב ומסוכנים בהתקפות הנגד ויודעים לנצל את השטחים". המפגש האחרון בין הקבוצות בגביע נערך לפני חמש שנים. יובנטוס הביסה 0:3 את יריבתה ברבע הגמר הראשון אך אינטר ענתה עם 0:3 מדהים משלה. המשחק הוכרע בפנדלים והגברת הזקנה המשיכה הלאה.

באיטליה כבר לא יכולים לחכות. "מבחן עוצמה" ו"המאבק האינסופי, הרבה מעבר לגביע", אלה הכותרות ב"גאזטה דלה ספורט", שם נכתב כי למשחק הנוכחי תהיה השפעה מכרעת גם על מאבק הסקודטו. "קונטה רוצה לאשר את העליונות שהציג בליגה ולחסל יריבה אדירה בדרך לתואר ולגרום לה לחוסר ביטחון במאבק האליפות. יובה, מצידה רוצה להוכיח שהכל השתנה". "פירלו מודה לאינטר אבל רוצה לנקום בה", נכתב ב"טוטוספורט". בכתבה אחרת דובר על כך שהביאנקונרי השיגו ארבעה ניצחונות על האפס מאז אותו הפסד וחזרתם של מתייס דה ליכט וג'ורג'יו קייליני ייצבה את ההגנה.

שער עיתון "גאזטה דלה ספורט" | צילום מסך: "גאזטה דלה ספורט"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי