פרסום ראשון: הפועל פתח תקווה פנתה לג'ון אוגו

ג'ון אוגו ג'ון אוגו | דני מרון
ג'ון אוגו ג'ון אוגו | דני מרון
ג'ון אוגו, אוהדי הפועל באר שבע ג'ון אוגו, אוהדי הפועל באר שבע | מאיר אבן חיים
אייל ברקוביץ' אייל ברקוביץ' | יוטיוב הפועל פתח תקווה

אייל ברקוביץ' ממשיך לנסות להנחית שם גדול באם המושבות, והפעם, אקס הפועל באר שבע שזכה בשלוש אליפויות ישראל, אך לא שיחק עשרה וחצי חודשים במסגרת רשמית

(גודל טקסט)

אייל ברקוביץ', הבעלים השותף והסמכות המקצועית בהפועל פתח תקווה, לא מפסיק לעבוד בכדי להנחית שם גדול באם המושבות ולחלץ את הקבוצה מקרבות התחתית הקשים של הליגה הלאומית. לאחר החתמת שגיא דרור ועידן וינטראוב, ולצד הניסיון הכושל להחזיר את גילי ורמוט מפרישה (עליו פורסם כאן לראשונה), וההצעות שנדחו ע"י מאור בוזגלו וטל בן חיים, לספורט1 נודע הערב (שני) על פנייה של הנהלת הכחולים לאקס הפועל באר שבע, ג'ון אוגו.

הקשר הניגרי בן ה-32, זכה בשלוש אליפויות ישראל, פעמיים באלוף האלופים ופעם אחת בגביע הטוטו בתקופה שלו בטוטו טרנר, אך עזב בטריקת דלת ועם עננה של פרשיית נהגה בשכרות. אוגו עזב את ישראל וחתם באל אדאלה הסעודית, משם שוחרר לאחר שבעה משחקים. עברו עשרה וחצי חודשים מההופעה האחרונה שלו במסגרת רשמית, ולמעשה הוא לא שיחק כדורגל באופן סדיר מעל שנה.

ג'ון אוגו, אלונה ברקת
אוגו במשחק הפרידה מבאר שבע | דני מרון

ראשי הפועל פתח תקווה פנו לנציגו של אוגו בישראל, ולאחר מכן גם שוחחו עם הקשר, והציעו לו חוזה לעונה וחצי במועדון, עם סכומים מרשימים למדי עבור קבוצה מהלאומית. אוגו התייעץ עם קרוביו, ועם כמה מחבריו בישראל, אך נכון לשעה זו, עדיין לא החזיר לכחולים תשובה.

כזכור במסיבת העיתונאים הראשונה שלו כסמכות המקצועית במועדון, אייל ברקוביץ' אמר: "לא נצרף הרבה שחקנים, ממה שאני רואה הקבוצה הזו מספיק טובה בכדי להישאר בליגה, לטעמי הרבה יותר גבוה ממה שהיא היום. נצרף שניים-שלושה ולא יותר, במקומות שאנחנו צריכים. אני לא רוצה להביא עוד שחקן בשביל להגיד שהבאנו, אני מעדיף לתת לחלוץ שגדל במחלקת הנוער מאשר להביא סתם מישהו. אם הילד יהיה טוב וישחק. למה אני צריך חלוץ? אני אוהב לתת צ'אנס לצעירים, לא אוהב להביא סתם". אך מאז בכל זאת פנה לכמה שמות גדולים בכדורגל הישראלי, ובמקביל מנסה ליישם את מודל בית"ר תל אביב רמלה, וכבר פנה להפועל תל אביב במטרה לצרף שלושה שחקנים בהשאלה, ביניהם החלוץ, שחר הירש.

אייל ברקוביץ' | יוטיוב הפועל פתח תקווה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי