בית"ר מחפשת מחליף לקינדה, חיפה תנחית זר? עדכונים שוטפים

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

הירושלמים לא מסתפקים בהחתמת אלירן עטר ופנו לחנן ממן, הירוקים מנסים לפנות מקום לחיזוק באמצעות העברת אוטין לחדרה. עושים סדר לקראת סיום חלון ההעברות

(גודל טקסט)

קצת יותר מיממה נותרה עד שחלון ההעברות של החורף בכדורגל הישראלי ייסגר מחר (חמישי) ב-19:00 וקבוצות ליגת העל והליגה הלאומית עובדות בקצב גבוה על מנת למצוא את החיזוק שישדרג אותן. זה הזמן לעשות סדר בתוך גל העסקאות שכבר נסגרו ואלו שעדיין בשלבי מיקוח.

רשמי
* אלירן עטר חתם לעונה וחצי בבית"ר ירושלים – לחצו כאן לידיעה המלאה. (איציק יצחקי)

* מכבי תל אביב נפרדה מארון שוינפלד. אחרי שלוש שנים בצהוב, אקס האלופה, מכבי נתניה והפועל ת"א התיר את חוזהו וצפוי לשוב לארה"ב – לחצו כאן לידיעה המלאה. (רענן ברנובסקי)

* דויד סימאו הצטרף להפועל באר שבע בהשאלה עד תום העונה, למועדון אופציה לרכישתו – לחצו כאן לידיעה המלאה. (מירן שפילברג)

* בנוסף, קשר הכנף ההולנדי אלטון אקולטסה סיכם את תנאיו בבירת הנגב וצפוי לחתום ביממה הקרובה, לאחר שיעבור בדיקות רפואיות. (מירן שפילברג)

* דריל לחמן חתם על חוזה בהפועל רעננה עד תום העונה, עם אופציה לעונה נוספת התלויה בהישארות הקבוצה בליגת העל – לחצו כאן לידיעה המלאה. (אשר גולדברג)

* מ.ס. כפר קאסם צירפה חלוץ: רפאל ויקטור הפורטוגלי בן ה-23 שכבש העונה 12 שערים בטרוטור רייקיאוויק מהליגה השנייה באיסלנד חתם בקבוצה של תומר קשטן באמצעות סוכנו עידו קרן.


רפאל ויקטור (כפר קאסם, רשמי)

* מוחמד אבו שאקר הפך לרכש השלישי של הפועל ראשון לציון בחלון הנוכחי, הקשר בן ה-25 יעבור מאום אל-פאחם לשורות הכתומים – לחצו כאן לידיעה המלאה.

על הפרק
* חנן ממן כבר ביקש לעזוב את הפועל באר שבע ומי שקרובה לזכות בשירותיו היא בית"ר ירושלים, שהציעה לקשר חוזה לעונה וחצי. במקביל, בני יהודה חולמת לשים את ידיה על ממן ועוקבת בעניין אחר התפתחויות. (איציק יצחקי)

* הקבוצה של משה חוגג מנהלת משא ומתן גם עם הפועל רעננה בנוגע לאור דסה, אך המגעים תקועים בשלב זה כיוון שאשר אלון דורש מעל חצי מיליון יורו עבור השחקן, סכום שהבעלים של בית"ר אינו מוכן לשלם. הבעלים של רעננה, מצדו, כבר הבהיר שהוא לא מוכן לרדת במחיר ולהצעות על עסקת חליפין כזו או אחרת הוא יקשיב רק אם אנתוני וראן ייכלל במתווה. (איציק יצחקי)

אוטין. מכבי חיפה מנסה למצוא לו קבוצה (מאור אלקסלסי)
אוטין. מכבי חיפה מנסה למצוא לו קבוצה (מאור אלקסלסי)

* מכבי חיפה מנסה למצוא קבוצה לאיקוום אוטין והגישה הצעה להפועל חדרה, במסגרתו המגן השמאלי יעבור לקבוצה של שרון מימר ואילו יהב גורפינקל יעשה את הדרך ההפוכה. (מיכאל וייסרמן)

* פרדריק האוגן, קשר נורבגי בן 27, מועמד להצטרף לבני יהודה – כך דווח בתקשורת בארצו של השחקן. (רענן ברנובסקי)

* הכתומים של אלישע לוי לוטשים עיניים גם לעברו של לוסיו. במועדון משכונת התקווה שוקלים טרייד שישלח את דור כוכב, שלא נמצא בתכניות של המאמן, לחדרה בתמורה לחלוץ הברזילאי. (רענן ברנובסקי)

* קריית שמונה של קובי רפואה נחושה לצרף חלוץ ועל הפרק נמצא אלון בוזורגי, שהיה בקבוצה בעונה שעברה ועבר בינואר 2019 לאחי נצרת. לספורט1 נודע שגם רומן בזיאק, חלוץ נבחרת סלובניה בן ה-30, היה מועמד, אך העסקה נפלה. בנוסף, אופיר מזרחי על הכוונת. (מיכאל וייסרמן)


בדרך לקריית שמונה? מזרחי (עדי אבישי)

* הצפוניים פנו גם ליחמיר היקה, שחקנה של מכבי נתניה, שמצדו מעדיף לעבור לסקציה נס ציונה. בכל מקרה, האלבני סיים את דרכו בקבוצה של סלובודאן דראפיץ'. (תומר חבז, מיכאל וייסרמן)

* הפועל רעננה מנסה להעביר את קייס גאנם למכבי תל אביב. בקבוצה מהשרון מגדירים את הסיכויים לעזיבתו של החלוץ כ-50%. (אשר גולדברג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי