עדכונים חיים מלונדון: הצטרפו לדיווח של שליח ספורט1

ז'וזה מוריניו , ברק בכר | Getty Images / sport1

רגע האמת של הירוקים מתקרב. לפני הקרב על הכרטיס לליגה האירופית, שליח ספורט1 לאנגליה עם חדשות ותיעודים בלעדיים מהממלכה

(גודל טקסט)

הרגע הגדול של מכבי חיפה מתקרב בצעדי ענק. הירוקים יתארחו הערב (חמישי החל מ-21:50, ישיר בספורט1) אצל טוטנהאם החזקה בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית, כשהמנצחת תעפיל לשלב הבתים של המפעל ותבטיח לעצמה מענק שמן של כארבעה מיליון יורו. עד שריקת הפתיחה, ניב דברת, שליח ספורט1 ללונדון, מביא לכם את עדכונים חיים ותיעודים בלעדיים מאנגליה.

Matchday

21:00: פורסמו ההרכבים למשחק בין מכבי חיפה לטוטנהאם, אבו פאני וחזיזה בהרכב חיפה, קיין מנגד בהרכב התרנגולים. הצטרפו לזירה

16:00: לא רק מוריניו – המאמנים הכי גדולים שאימנו נגד קבוצות ישראליות – לחצו לכתבה

14:30: בראיון שעלה באתר הרשמי של טוטנהאם, ז'וזה מוריניו החמיא למכבי חיפה וסימן את השחקנים המסוכנים שלה: "הקבוצה הטובה ביותר שפגשנו עד עכשיו בליגה האירופית, לא יהיה קל". (ראו ידיעה נפרדת).

13:00: עוד לפני המשחק – ברק בכר הקרין סרטון מוטיבציה לשחקנים, ומה עם עסקת טוואטחה? לחצו לפרטים

11:00: שעות ספורות נותרו עד למשחק וזה הזמן להכרעה שלכם: הצביעו בסקר – מכבי חיפה או טוטנהאם?

10:45: אברם גרנט, אשר מכיר את הכדורגל הישראלי והאנגלי מצוין, נצפה באצטדיון של טוטנהאם לפני ההתמודדות. הוא בצד הירוק, כן?

אברם גרנט | Sebastian Frej/MB Media / Contributor

10:30: עדיין מיוחד? ז'וזה מוריניו ינסה להוכיח שעתידו עוד לפניו. בינתיים, יש לטוטנהאם עסק עם מכבי חיפה. (לחצו כאן לטור של מיכאל יוכין לקראת המשחק).

10:00: אסף בן-דוב, מנכ"ל מכבי חיפה, מככב בתקשורת הבריטית. אחרי שהתנצל במסיבת העיתונאים על הסרטון של מוחמד אבו פאני, באנגליה סיקרו בהרחבה את האירוע.

9:00: בוקר המשחק מול מכבי חיפה, טוטנהאם קרובה מאוד לצרף את חלוץ בנפיקה, קרלוס ויניסיוס, כך על פי הדיווחים.

יום רביעי, 30/09

23:00: מסתמן כי אותו הרכב שפתח ברוסטוב ימשיך גם במשחק מול טוטנהאם, על כן – דולב חזיזה ימשיך וחוסה רודריגס יחל על הספסל.

19:45: ברק בכר ונטע לביא דיברו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, והמועדון הודיע שמוחמד אבו פאני נקנס בעקבות הסרטון המדובר. "לכל קבוצה יש נקודות תורפה, נבוא להביא גאווה לכל המדינה", אמר מאמן מכבי חיפה (ראו ידיעה נפרדת).

19:35: שחקני חיפה עלו לכר הדשא בלונדון.

19:00 שליח ספורט1, ניב דוברת בדיווח בלעדי מלונדון

15:30 טוטנהאם ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק, בה המאמן ז'וזה מוריניו התייחס ליריבה מהכרמל: "הדבר היחיד שאנחנו יודעים על מכבי חיפה – הסרטון של מוחמד אבו פאני". (ראו ידיעה נפרדת).

14:00 במכבי חיפה לא מתרגשים מדבריו של מוריניו, שהתלונן על לוח זמנים צפוף וחיסורים בסגל. בכרמל מבינים: "מדובר כנראה בקבוצה הכי טובה בליגה האירופית". ברק בכר, מאמן הירוקים, צפוי לשמור על מרבית ההרכב שניצח את רוסטוב (ראו ידיעה נפרדת).

11:00 אחרי שטוטנהאם ניצחה את צ'לסי בתום דו קרב פנדלים והעפילה לרבע גמר גביע הליגה, ז'וזה מוריניו סיפר שהוא שמר את הארי קיין להתמודדות נגד מכבי חיפה: "זה משחק חשוב למועדון מבחינה מקצועית וכלכלית" (ראו ידיעה נפרדת).

10:00 בשירות הוד מלכותה: בן פורגס, שרון דוידוביץ' ואורי אוזן ניתחו את מצבה של טוטנהאם לקראת המשחק המסקרן מול מכבי חיפה (ראו ידיעה נפרדת).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי