בארגנטינה טוענים: מסי רוצה להישאר, אביו שלח מכתב להתאחדות. כל החדשות בזמן אמת

ליאו מסי ליאו מסי | Michael Regan - UEFA / Contributor
ליאו מסי עצוב אחרי השמינייה מול באיירן ליאו מסי עצוב אחרי השמינייה מול באיירן | Manu Fernandez/Pool via Getty Images
ליאו מסי חוגג חמישייה ליאו מסי חוגג חמישייה | David Ramos/Getty Images
ליאו מסי ליאו מסי | JAIME REINA/AFP via Getty Image
ליאו מסי ליאו מסי | Eric Alonso/Getty Images
ליאו מסי ליאו מסי | Alex Caparros/Getty Images
ליונל מסי ליונל מסי | Alex Caparros/Getty Images
כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי | AFP Contributor / Contributor
ליאו מסי ליאו מסי | Jan Pitman/Bongarts/Getty Images
ליונל מסי ליונל מסי | Alex Caparros/Getty Images

הסאגה שמרעידה את הכדורגל העולמי: בארץ הולדתו של הפרעוש טוענים שיישאר עד תום חוזהו ויעזוב בקיץ הבא, אביו שלח מכתב להתאחדות הספרדית. סוארס יישאר? הישארו מעודכנים

(גודל טקסט)

ימים קשים במיוחד עוברים על אוהדי ברצלונה. ההשפלה הקשה נגד באיירן מינכן ברבע הגמר (8:2) נשכחה כלא הייתה, בכל ספרד מחסירים פעימה סביב האפשרות שליאו מסי יעזוב את ברצלונה, המועדון אליו הגיע בשנת 2000 כילד בן 13 מרוסאריו ושבר בו כל שיא אפשרי. התבוסה נגד באיירן טלטלה את מסי לחלוטין, ע"פ מקורביו, הוא נראה שבור וכבר אינו מאמין בפרויקט הנוכחי של ברצלונה. יש לו בטן מלאה על כל מה שקורה, כפי שנחשף בפומבי העונה לאחר העימותים של השחקנים דרך כלי התקשורת עם אבידל וברתומאו.

אם זה לא הספיק, לואיס סוארס, חברו הטוב, התבשר בשיחת טלפון כי לא ימשיך במועדון, נמצא בדרכו ליובנטוס וחברו הטוב מסי התרעם על היחס כלפי החלוץ שרשם שש עונות גדולות במועדון והפך לאחד המבקיעים הטובים בהיסטוריה שלו. הבעיה הגדולה מבחינת הפרעוש היא נשיא המועדון, ג'וזפ מריה ברתומאו, והדרך בה הוא מנהל את הקבוצה מאז נכנס לתפקיד, אך בתקשורת נכתב כי גם התפטרותו כבר לא תשנה את המצב, אפשרות שעלתה ע"י הסוסיוס.

מסי הגיש למועדון הודעה בפקס ‘משפטי' על רצונו לעזוב, וטוען שאמנם סעיף היציאה שלו תקף עד חודש יוני אך היות ומדובר בשנה מיוחדת בגלל הקורונה – הוא יכול לעזוב גם עכשיו. בהתאחדות הספרדית מנגד הוציאו מכתב בו הודיעו למסי כי סעיף השחרור שלו עדיין בתוקף והמועד בו יכול היה להפוך לשחקן חופשי ע"פ החוזה, חלף.

אביו של מסי הגיע השבוע לברצלונה וניהל מספר שיחות עם הנהלת ברצלונה, ולמרות דיווחים לפיהם מסי כבר שינה את דעתו והשתכנע להמשיך לעונה נוספת בברצלונה, ואפילו אריק אבידל עזב את המועדון, נראה שהצדדים עדיין רחוקים מהסכמות. מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה הוזכרה כמועמדת הבכירה לצרפו ולפי הדיווחים האחרונים נציגים של המועדון האנגלי יגיעו לספרד בשבוע הבא. ההצעה תהיה בגובה 200 מיליון יורו.

יום שישי 4/9

ליאו מסי עצוב אחרי השמינייה מול באיירן | Manu Fernandez/Pool via Getty Images

16:11 עדכונים סותרים ברחבי העולם. האתר הארגנטינאי 'TYC' שדיווח לראשונה על רצונו ליאו מסי לעזוב, טוען כי הפרעוש חזר בו והוא יישאר ברצלונה עד תום חוזהו בקיץ 2021. על פי הפרסום, הכוכב אמנם שלח למועדון הודעה על רצנו לעזוב, אך לאחר הפגישה בין אביו לבין נשיא המועדון, החליט להמשיך במועדון כדי להימנע מהליך משפטי מייגע, ויעזוב בקיץ הבא.

15:31: אבא של ליאו מסי, חורחה, שלח הצהרה רשמית למנהלת הליגה הספרדית, בה טען כי סעיף השחרור של בנו מברצלונה, העומד על 700 מיליון יורו, אינו תקף יותר וזאת לאחר שבנו הודיע על רצונו לעזוב. במכתב מטעם חורחה מסי נכתב: "אנחנו לא יודעים איזה חוזה הם בחנו ועל סמך מה הם מסיקים לגבי התוקף של סעיף השחרור המדובר, במקרה שהשחקן ירצה לסיים את דרכו במועדון. יש לכם טעות, כי כפי שנכתב באחד מהסעיפים בחוזה שנחתם בין הצדדים: 'הפיצוי אינו תקף כאשר השחקן מחליט לסיים את החוזה בסוף עונת 2019/20'. כך שסעיף השחרור שעומד על 700 מיליון יורו כלל אינו תקף".

14:00: מסי יגיב לפרשה?| לפי העיתונאי מרסלו בצ'לר שנחשב כמקורב, ליאו מסי יגיב בהמשך היום להצהרת הליגה הספרדית לפיה יש לו חוזה והוא יכול להשתחרר מברצלונה רק בתמורת לסעיף השחרור המלא (700 מיליון יורו). "זה רחוק מלהסתיים", הוסיף. בינתיים אביו של מסי דן יחד עם עורכי דינו בעתידו של הקפטן.

* 11:45: מסי ידרוש שסוארס ימשיך?| מסי שוקל לחזור לאימוני ברצלונה ולסגת מדרך הפעולה שלו בשבוע האחרון. ב"גאזטה דלה ספורט" נטען כי אם הקפטן יחליט להישאר, הוא יבקש להטיל וטו על שחרורו של חברו הטוב לואיס סוארס.

לואיס סוארס, ליאו מסי
לואיס סוארס, ליאו מסי | PAU BARRENA/AFP via Getty Images

08:00: אנטואן גריזמן אמר בנושא: "אנחנו מנסים לקבל חדשות ולהתעדכן אבל אנחנו לא יודעים יותר מדי. זה בינו לבין המועדון. אנחנו רק מקווים שהוא יישאר כמובן".

06:00: תפנית בעלילה, מסי יישאר?| לפי "מארקה", הקפטן התייעץ עם אביו והשניים החליטו כי מסי יכבד את חוזהו וימשיך לפחות עד תום עונת 2020/21. ראו ידיעה נפרדת.

ליונל מסי, הגדול בהיסטוריה של ברצלונה. | ספורט1 / Getty Images

יום חמישי 3/9

18:30: לוקה מודריץ' משווה לעזיבת כריסטיאנו רונאלדו: הקשר נשאל כיצד תושפע ברצלונה מעזיבה של ליאו מסי ואמר: "כשכריסטיאנו רונאלדו עזב את ריאל מדריד, החיים המשיכו בלעדיו. כך יהיה גם עם ליאו מסי וברצלונה".

17:00: למסי לא היה נעים מסוארס? לפי דיווח של "בליצ'ר ריפורט", ליאו מסי התעקש לעזוב גם כדי לא לפגוע ברגשותיו של לואיס סוארס, שהתבשר כי עליו לעזוב. לאחר שהאורוגוואי סיכם את תנאיו ביובנטוס ונראה שזוהי תהיה התחנה הבאה שלו, מסי החליט להישאר לעונה הקרובה.

16:30: מסי ואביו נפגשו: חורחה הגיע לביתו של בנו ליאו ועדכן אותו במשך שעה על ההתפתחויות האחרונות.

לוקה מודריץ', ליאו מסי
לוקה מודריץ', ליאו מסי | AFP

14:00: חורחה מסי אישר את הדיווחים כי בנו צפוי להמשיך לעונה נוספת: "ליאו נוטה להישאר במועדון ולסיים את חוזהו בקיץ 2021".

09:00: ב'מונדו דפורטיבו' חשפו מה נאמר בפגישה הסוערת בין ג'וזפ מריה ברתומאו, נשיא ברצלונה, לבין חורחה מסי, אביו של ליאו (ראו ידיעה נפרדת).

7:30: ליאו מסי שינה את דעתו? על פי דיווח ב-TYC הארגנטינאי, הפרעוש מתכוון לכבד החוזה ולהישאר בברצלונה עונה נוספת: "90 אחוז שימשיך, ההחלטה תתקבל ביממה הקרובה".

יום רביעי 2/9

22:01: אביו של מסי סיים את פגישתו עם ג'וזפ מריה ברתומאו, נשיא ברצלונה, אך לא הצליח להגיע עמו להסכמות. על פי הדיווחים, הפגישה ארכה כשעתיים ונערכה ברוח טובה. ברתומאו הציע חוזה לשנתיים בתנאים הקיימים לכוכב, אך ההצעה נדחתה ולא נמצא עמק השווה בנושא שחרורו של הפרעוש. בקרוב צפויה להיערך פגישה נוספת.

12:25: חורחה מסי שוחח בקצרה עם עיתונאים בשדה התעופה ואמר: "בעייתי להשתחרר מברצלונה, אבל גם יהיה קשה להישאר". לחצו לידיעה המלאה

11:00: בכל העולם יודעים שליאו מסי ביקש רשמית לעזוב ועושה ככל שביכולתו כדי לעזוב, אבל ברצלונה בשלה – היא החלה הבוקר למכור את התלבושת החדשה ועדיין משתמשת במסי כדי לקדם את המכירה, כחלק מניסיונותיה להשאירו גם כנגד רצונו.

9:30 אביו של ליאו מסי, חורחה מסי, נחת הבוקר בברצלונה כדי לדון בנושא עתידו של בנו עם נשיא המועדון ג'וזפ מריה ברתומאו. הדבר היחיד שאמר לאנשי התקשורת בשדה התעופה היה: "אני עדיין לא יודע כלום".

יום שלישי 1/9

11:00: למה אף אחד לא מדבר? ב"אס" הספרדי התייחסו לכך שפרט לארתורו וידאל ולואיס סוארס שעם רגל מחוץ למועדון – אף שחקן בברצלונה לא התייחס בפומבי לסאגה הסבוכה סביב מסי, בין אם מתוך אחריות, כבוד למועדון או חשש לחשוף סודות או להגיד משהו יוצא דופן. נטען שההפתעה הגדולה ביותר היא שג'רארד פיקה לא התבטא בנושא. אותו אחד שהציע לעזוב את המועדון לאחר ה-8:2 נגד באיירן. גם לא סרחיו בוסקטס או שחקן עם משקל כבד בחדר ההלבשה, כמו מארק אנדרה טר שטגן.

09:00: מנצ'סטר סיטי נסוגה? בדיווח אחר ב"מונדו דפורטיבו", האנגלים בדקו את עלות העסקה של מסי והיא אינה ברת ביצוע אלא אם כן הוא יגיע בחינם, בין היתר משום שהוא צפוי להרוויח שכר עתק. עוד נטען כי פפ גווארדיולה עדכן את מסי במצב וייעץ לו להמשיך בקבוצתו הנוכחית.

08:30: ניסיון אחרון להשאיר את מסי? לפי דיווח ב"מונדו דפורטיבו", ג'וזף ברתומאו שייפגש עם חורחה מסי מחר (רביעי), יציע לכוכב לחדש את חוזהו עד מונדיאל 2022 בקטאר (נובמבר-דצמבר). שני הצדדים מתבצרים בעמדותיהם. אביו שוקל לפנות לפיפ"א לבקש העברה זמנית. ראו ידיעה נפרדת.

יום שני 31/8

13:30: ברתומאו מסנן את מסי: לפי "רדיו קטלוניה", ליאו מסי ניסה מספר פעמים לשוחח עם נשיא ברצלונה, אלא שג'וזפ ברתומאו לא ענה לטלפון.

10:00: התקשורת נגד מסי. באתר "ספורט" נכתב טור דעה של העיתונאי לואיס מסקבארו שמפנה לקפטן אצבע מאשימה וקורא לו להסביר את עצמו. "מסי צריך לדבר, הוא לא יכול לעכב זאת עוד. הוא מחויב להסביר מדוע הוא עוזב. "זה בגלל הנשיא? הוא לא מאמין בפרויקט הספורט? הוא רוצה עוד זכייה בליגת האלופות וכדור הזהב? אולי בגלל גווארדיולה?". עוד נטען כי כבר למעלה משבועיים לאחר ההשפלה נגד באיירן, דעת הקהל מתחילה להסתובב. הפעולות שמסי עשה הן כאלה שהוא לא היה צריך לעשות. הוא פעל כשכיר חרב כמו ניימאר. "האוהדים רוצים להקשיב למי שהיה האליל שלהם 15 שנה. הוא השחקן הטוב בתולדותיה של ברצלונה ועליו להתנהג ככה גם בעזיבה, שהסוף הרע לא יקלקל את סיפור האהבה הגדול ביותר שהיה לברצלונה".

08:15: היום ברצלונה תקיים את אימון הבכורה שלה תחת רונאלד קומאן. ליאו מסי לא יגיע. לפי "ספורט", במועדון יקזזו משכרו כל יום בו ימשיך בחרם שלו. מחרתיים (רביעי), אביו חורחה צפוי להיפגש עם הנשיא ג'וזף ברתומאו אם כי לפי הדיווחים בצד של מסי נעולים על עזיבה. עוד נכתב על הצעה סנסציונית של מנצ'סטר סיטי לכוכב. ראו ידיעה נפרדת.

יום ראשון 30/8

19:38: לאחר ההצרה של הלה-ליגה, גורמים הבקיאים בנושא טוענים ההפך: "לא יהיה צורך לשלם את סעיף השחרור במקרה של החלטה חד צדדית של עזיבה החל מסוף עונת 2019/20" – זה מה שרשום בחוזה של מסי על פי ה"לאקיפ" הצרפתי.

15:05: לה-ליגה הוציאה הצהרה רשמית בעניין החוזה של מסי והסעיף כביכול אשר מאפשר לו לעזוב בחינם. לפי הצהרת ההתאחדות הספרדית, חוזהו של הכוכב עדיין תקף והדרך היחידה לשחרר אותו היא אם מועדון ישלם את סעיף השחרור שלו בסך 700 מיליון יורו.

13:30: אסקייל דאנג'לו, הקשר הארגנטינאי של דפורטיבו מורון, מייעץ למסי: "אל תיסע למנצ'סטר (סיטי), כל הזמן יורד שם גשם. זו עיר קרה והבתים – כולם זהים. זה שונה ממה שאנחנו רגילים בספרד. לדעתי הוא צריך ללכת לפריז סן ז'רמן כי מזג האוויר לא יתאים לו. בצרפת יהיה לו כיף עם ניימאר".

13:30: אלברטו פרננדס, נשיא ארגנטינה, התראיין ופנה למסי לשוב למולדתו ולסיים את הקריירה באולד בויס. "אתה נמצא בלב של כולנו ומעולם לא יכולנו לראות אותך משחק כאן אצלנו. תן לנו את התענוג לראות אותך מסיים כאן את הקריירה".

12:45: בברצלונה בוחנים כיצד לנהוג מול ליאו מסי, לאחר שהאחרון בחר שלא להתייצב לבדיקות פתיחת העונה בטענה שהוא אינו שחקן ברצלונה יותר. בשלב זה לא התקבלו החלטות והנשיא ג'וזפ בתרומאו מעורב.

11:25: מסי לא הופיע, סוארס כן: שעת הבדיקה של מסי הגיעה, אבל "הפרעוש" אכן לא הופיע. לעומתו, כל שחקני ברצלונה נוכחים במתחם האימונים, כולל לואיס סוארס ואחרים שלא אמורים להישאר על פי הדיווחים.

לואיס סוארס מתייצב
לואיס סוארס מתייצב | PAU BARRENA/AFP via Getty Images

10:25: מסי לא התייצב לבדיקת קורונה: ברצלונה החלה הבוקר רשמית את ההכנות לעונת 2020/21, כשזימנה את כל שחקני הסגל לבדיקות קורונה לקראת חידוש האימונים. לפי "מונדו דפורטיבו", מסי, שהבדיקה שלו אמורה להיערך ב-11:15 שעון ישראל, עמד במילתו, לא התייצב במתחם לקראת הבדיקה וגם לא יתייצב בהמשך.

08:00: בשעות הלילה המאוחרות דווח בתוכנית רדיו בספרד כי סעיף השחרור של מסי תקף רק עד לתום העונה הנוכחית, כלומר הוא יוכל לעזוב את הקבוצה בהרבה פחות מסכום העברה של 700 מיליון יורו. ראו ידיעה נפרדת.

יום שבת, 29/8

20:20: לפי "Rac1" המלחמה בין מסי וברצלונה עולה מדרגה. לאחר שהבין שהקבוצה לא תנהל משא ומתן על מכירתו, הקפטן הודיע למועדון, לפי הדיווח, כי לא יגיע מחר (ראשון) למבדקי פתיחת העונה.

17:12: גורמים בברצלונה מתחילים לשלם את המחיר על עזיבתו המתקרבת של מסי. על פי דיווח בספרד, המועדון פיטר את עורך הדין אשר נתן לכוכב את העצה לעזוב את הקבוצה בחינם.

14:00: בברצלונה ידעו כבר ביולי? "במארקה" דווח שהפקס ששלח ליאו מסי למועדון אולי הפתיע את האוהדים אך ברצלונה ידעה כבר בחודש יולי שמסי לא רוצה להמשיך והוא העביר את ההודעה באמצעות סוכניו. "מסי הבהיר כבר ביולי שהוא לא יאריך את חוזהו ושזו עונתו האחרונה בקבוצה", נטען.

7:30: גווארידולה ייפגש עם מסי בברצלונה? מנג'ר מנצ'סטר סיטי שוהה בחופשה בבירת קטאלוניה לפני חזרתה של עונת 2020/21 בפרמיירליג ולפי הדיווחים, הגיע עד ברצלונה כדי לסגור את תנאיו של הפרעוש בקבוצתו.

יום שישי, 28/8

21:45: גם יובנטוס בודקת: לפי העיתון הצרפתי "לאקיפ", גם קבוצתו של כריסטיאנו רונאלדו, יובנטוס כמובן, בודקת אפשרות לצרף את הארגנטינאי. לפי הדיווח, ראשי הביאנקונרי שוחחו עם אביו של מסי, חורחה, כדי לבחון אפשרות לאחד בין מסי לרונאלדו.

20:15: מסי לא מנסה לגרום לפיטורי ברתומאו: לפי "רדיו קטלוניה", גם התפטרות של הנשיא ג'וזפ ברתומאו לא תשנה את עמדתו של מסי ואין לו כל ניסיון לגרום לכך. הוא מסתכל על הפרויקט מבחינה ספורטיבית ורוצה לעזוב. נטען גם כי אין בכוונתו לדבר בקרוב, כל עוד לא תירשם התקדמות מול ברצלונה, ושקיים ספק גדול אם יתייצב לבדיקות הקורונה שעורך המועדון ביום ראשון.

20:00: מסי מקווה לפייס את ברצלונה: לפי הדיווחים האחרונים, "הפרעוש" מעוניין לשבת עם ראשי המועדון כדי ליישר את ההדורים, להימנע ממאבק משפטי ולקבל את השחרור. למעשה, מסי לא מנסה להגיע לפתרון שיוביל להישארותו, אלא להימנע ממלחמה בקבוצה בה גדל. ברצלונה, מצדה, לא תסכים לשחררו בפחות מ-700 מיליון יורו, גם אם תסכים לשבת עם עורכי דינו שינסו לחתור להסכם בין הצדדים.

ליאו מסי | NurPhoto / Contributor

18:15: ניימאר ודי מריה לוחצים: לפי העיתון "לה פריזיאן", הקשר הארגנטינאי אנחל די מריה וחברו הטוב של מסי מברצלונה, ניימאר, לוחצים עליו להצטרף לפריז סן ז'רמן ולא למנצ'סטר סיטי.

17:30: ברצלונה לא מוותרת: בהמשך לדיווחים על כך שמסי מסתכן בהשעיה, ברצלונה מתעקשת שהכוכב לא ישוחרר אם לא ישולמו תמורתו 700 מיליון יורו, גובה סעיף השחרור בחוזהו. כמובן שאף קבוצה לא תוכל לשלם את הסעיף ובארגנטינה תוהים האם הדבר ייאלץ את "הפרעוש" להישאר עונה אחרונה בקטלוניה.

13:00: אינטר עדיין בתמונה:  הדיווחים האחרונים טוענים כי האופציה היחידה עבור הפרעוש היא איחוד עם פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי, אולם אינטר, שנחשבה למועמדת הראשונה להחתים את הארגנטינאי לא מוכנה לוותר עליו. על פי 'גאזטה דלו ספורט', הבעלים סטיבן זאנג עדיין בוחן את העליות ומחפש נותני חסות בסין שיסייעו במימון המהלך. בנוסף ינסו הנראזורי לשכנע את מסי להגיע באמצעות מדיניות מס הנדיבה יחסית עבור זרים בארץ המגף.

12:00: מסי מסתכן בהשעייה? המכשול הגדול בין המעבר של הארגנטינאי למנצ'סטר סיטי הוא סעיף השחרור האסטרונומי העומד על 700 מיליון יורו וכעת הניסיונות להפעיל את האופציה לביטול החוזה נראים קלושים ביותר. על פי 'האתלטיק' אם אכן יעבור לתכולים כנגד רצונה של ברצלונה, מסי עלול להיות מושעה לחצי עונה.

8:50: ב'אס' הספרדי טוענים שניסיון הפיטורים של הנשיא ברתומאו, לא הרשים את מסי ש'הכריז מלחמה' נגד ברצלונה ונחוש לעזוב. במקביל נכתב כי הוא מעוניין לעבור רק למנצ'סטר סיטי

יום חמישי, 27/08

23:30: למרות הציפייה שליאו מסי ישוחח עם התקשורת בקרוב ויפרסם הצהרה בנוגע לעתידו, בספרד מדווחים שהיום זה כבר לא יקרה.

21:40: השיחה בין מסי לגווארדיולה: גם לפי "סקיי ספורט", בשבוע שעבר שוחחו מאמן מנצ'סטר סיטי וקפטן ברצלונה במשך כשלוש שעות, שיחה בה הבהיר מי שנחשב לשחקן הטוב בעולם שהוא רוצה לשחק במנצ'סטר סיטי כדי לאחד כוחות עם גווארדיולה ולזכות איתו בליגת האלופות.

פפ ומסי. האיחוד אפשרי? | Tom Flathers/Manchester City FC via Getty Images

21:15: העיתונאית הארגנטינאית ורוניקה ברונאטי טוענת כי אביו של מסי יגיע לברצלונה ביום ראשון הקרוב. יתרה מכך, היא גם הוסיפה שמסי ופפ גווארדיולה כבר שוחחו ולטענתה כוכב ברצלונה הבהיר: "כסף לא יהווה בעיה, אני רוצה לשחק במנצ'סטר סיטי".

20:00: בשל הקושי הכלכלי להביא את ליאו מסי לאנגליה, מנצ'סטר סיטי מתכוונת להציע לברצלונה מספר שחקנים על מנת להקל את המעבר. על פי 'אס', התכולים יעבירו לקאמפ נואו את ברנרדו סילבה, גבריאל ז'סוס, אריק גרסיה ועוד כ-100 מיליון יורו בתמורה לפרעוש.

19:30: בקטלוניה מכחישים את הדיווחים: בתחנת הרדיו "RAC1" הפריכו את השמועות על כך שחורחה מסי הגיע למנצ'סטר וטענו כי הוא נמצא בכלל ברוסאריו, כאשר בשלב זה כלל לא מתוכננת נסיעה שלו לאירופה בימים הקרובים.

18:50: אביו של מסי במנצ'סטר: עיתונאי "TyC", דייגו דיאס, הצהיר שמנצ'סטר סיטי מקווה להשלים את צירופו של מסי תוך 20 יום ואישר שאביו של הכוכב, חורחה, נמצא במנצ'סטר.

17:35: פריז סן ז'רמן הגישה הצעת ענק: לפי "TyC", אלופת צרפת לא אמרה נואש והגישה למסי הצעה שגם מנצ'סטר סיטי לא תוכל להשוות בשל מגבלות הפייר-פליי הפיננסי. לחצו כאן לידיעה המלאה.

17:10: מסי מתקרב למנצ'סטר סיטי: הדיווחים על סיכום של ליאו מסי במנצ'סטר סיטי לא פוסקים. למעשה, טוענים עיתונאים בארגנטינה ובספרד לאחר הדיווח הראשוני של ורוניקה ברונאטי, כי מסי כבר סיכם את תנאיו לפני מספר ימים ושהסיטיזנס מוכנים לכל תרחיש במטרה לצרף את כוכב ברצלונה.

16:50: מסי עשוי לדבר בפעם הראשונה לאחר שהושג סיכום על תנאיו במנצ'סטר סיטי. לפי העיתונאית הארגנטינאית ורוניקה ברונאטי, המקורבת לכוכב ברצלונה, מסי מתכוון בשעות הקרובות לדבר בפעם הראשונה מאז תחילת הסאגה. בנוסף הוסיפה העיתונאית שבין השחקן למנצ'סטר סיטי כבר יש סיכום ברמת המספרים.

16:20: ברתומאו מוכן לזוז הצידה? בערוץ TV3 הקטלוני דווח שהנשיא ברתומאו יהיה מוכן לפנות את מקומו ולהתפטר, אך רק אם מסי יודיע באופן פומבי שהוא נשאר.

14:00: אבא של מסי מכחיש: אתמול בשעות הצהריים פורסמה ב"לה נאסיון" הקלטה של מסי, כביכול, מאשר את עזיבתו לסיטי. אביו חורחה טען בתקיפות: "זה שקר, מדובר בחקיין".

13:30: התקווה של אוהדי ברצלונה? לפי העיתונאי מרסלו בלצ'ר, שחשף ראשון בזמנו את עזיבתו של ניימאר לפריז סן ז'רמן, ליאו מסי עשוי להישאר בכל זאת, מסיבות משפחתיות. הוא חושב על ילדיו הקטנים וזוכר את קשיי ההסתגלות שלו לספרד כשהגיע כילד צעיר מארגנטינה. מנגד, העיתונאי מסייג את דבריו וטוען שמסי עשוי לחיות בשכנות לחברו הטוב סרחיו אגוארו מה שיקל עליו את החיים החדשים.

13:00: ליאו מסי בנתק מהנשיא. לפי הדיווחים ב"מארקה", הנשיא רוצה להיפגש עם מסי לשיחה בארבע עיניים אך הקפטן לא מוכן לכך. "מסי נחוש שלא לדבר איתו, גם אם ברתומאו ימשיך להתעקש", נכתב.

12:30: ברצלונה תתעקש? לפי "מונדו דפורטיבו" במועדון לא מוכנים למכור את מסי אלא בסעיף השחרור שלו. לא מדובר במקרה של צ'אבי או אנדרס אינייסטה, הרי שמסי עשוי לשחק נגד המועדון בליגת האלופות אם יעבור למנצ'סטר סיטי. מעבר לכך, בבארסה זוכרים היטב שפריז סן ז'רמן לא רצתה לנהל משא ומתן על מכירתו וכך לגבי אנחל די מריה גם כן.

06:25 – נציגי סיטי יגיעו לספרד בשבוע הבא. ההצעה על מסי: 200 מיליון יורו

יום רביעי, 26/08

15:45: ב"אונדה סרו" מפרסמים: גם אם הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו יתפטר – מסי נחוש לעזוב ויעשה את זה.

09:20: בספרד ניתחו את כל הסיבות בגינן מסי החליט לעזוב את ברצלונה.

07:22: בארגנטינה מדווח שמסי שוחח עם פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי, לקראת מעבר אפשרי לתכולים.

יום שלישי, 25/08

* 23:30: הפרשה עולה שלב והופכת לרצינית יותר – מסי קיבל החלטה סופית על עתידו ויצר קשר עם המועדון בפקס, בו ביקש להפעיל את הסעיף שקיים בחוזהו ומאפשר לו לעזוב.

21:52: אגדת ברצלונה, שחקן העבר קרלס פויול, הביע תמיכה במהלך של מסי בפוסט ברשתות החברתיות: "כבוד והערצה אלייך, ליאו. יש לך את כל התמיכה, חבר שלי". לואיס סוארס מיהר להזדהות.

יום שבת, 22/08

17:21: בארגנטינה טענו שמסי זעם על הדלפת השיחה בינו לבין רונאלד קומאן, אשר פורסמה מיידית בכלי התקשורת.

יום חמישי, 20/08

21:30: מסי נפגש עם המאמן החדש, רונאלד קומאן, והבהיר לו שהוא רואה את עצמו "יותר מחוץ למועדון מאשר בפנים".

יום ראשון, 16/08

21:51: הפרשה מתפוצצת עם דיווח של העיתונאי מרסלו בצ'ר על כך שמסי ביקש לעזוב מיידית את ברצלונה.

הפרשנים של ספורט1

פיצוץ בלתי נמנע: המהלך של מסי יציל את ברצלונה מחורבן? / מיכאל יוכין
עכשיו תורו: רונאלד קומאן יכול להוביל את ברצלונה לעידן חדש / אסף כהן
אל תעזוב, ליאו / דור רומנו

מסי שינה את ההיררכיה בין ברצלונה לריאל מדריד |

כתבתו של שרון דוידוביץ' על ליונל מסי

לכל החדשות, העדכונים והנתונים, היכנסו עכשיו לעמוד ברצלונה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי